From BoyWiki
Jump to: navigation, search

"It provided links and news summaries from Greenbelt Interfaith News."

Just a minor error here. Only one article from Greenbelt Interfaith News, "Not an Oxymoron," was linked from Philia. The other news articles written by me that were posted at Philia were original to that site. You can verify this by going to the archives for the staff-written news articles:

I did link throughout the domain to a number of news articles that weren't written by me, but these had no connection with Greenbelt Interfaith News.

--Heather 17:19, 17 January 2006 (EST)

Thank you for your correction. I have updated the article for you.
Asch talk to me 20:49, 8 February 2006 (EST)